Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

І.Початковий

1

Учень (учениця):

  • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;

  • знає і виконує правила безпеки життєдіяльності під час роботи з комп’ютерною технікою

2

Учень (учениця):

  • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них

3

Учень (учениця):

  • має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок

ІІ.Середній

4

Учень (учениця):

  • має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;

  • виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;

  • має елементарні навички роботи на комп'ютері

5

Учень (учениця):

  • має рівень знань вищий, ніж початковий;

  • може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;

  • має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері

6

Учень (учениця):

  • пояснює основні поняття навчального матеріалу;

  • може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;

  • вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;

  • має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері

 

ІІІ.Достатній

7

Учень (учениця):

  • вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;

  • може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;

  • вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою

8

Учень (учениця) вміє:

  • аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;

  • контролювати власну діяльність;

  • самостійно виправляти вказані вчителем помилки;

  • самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;

  • використовувати довідкові системи програмних засобів

9

Учень (учениця):

  • вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;

  • вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;

  • самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;

  • може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;

  • використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей

IV.Високий

 

10

Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.

Учень (учениця):

  • володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;

  • вміє самостійно знаходити додаткові відомості та  використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;

  • має сформовані навички керування інформаційними системами

11

Учень (учениця):

  • володіє узагальненими знаннями з предмета;

  • вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;

  • вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;

  • використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;

  • вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;

  • має стійкі навички керування інформаційними системами

12

Учень (учениця):

  • має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;

  • вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;

  • має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях